Klimatyczny kwietnik ze starych drzwi.


Dzisiaj chciałam przekonać Wszystkich do tego żeby nie wyrzucali starych rzeczy bo nawet z czegoś bardzo zniszczonego można wyczarować cudeńko.
Dowodem na to jest kwietnik, który zrobiłam. Do jego wykonania użyłam starych drzwi, które mój mąż uratował przed pocięciem piłą. Mąż był bardzo pomocny przy jego wykonaniu, ponieważ dociął mi drzwi na odpowiedni wymiar i wyszlifował całość.
Ja natomiast pobieliłam drzwi, nakleiłam serwetki i zrobiłam doniczki z puszek po brzoskwiniach. Drzwi ozdobiłam zasuwami, które były na nich od nowości dzięki temu nabrały charakteru.
 
 
 
 
 
 W doniczkach umieściłam kompozycje ze sztucznych kwiatów żeby kwietnik był ozdobą przez cały rok.
 
 
 
 
 
Kwietnik znalazł swoje miejsce na ścianie altany i stworzył się tam wręcz bajkowy zakątek. Dla porównania umieszczam jeszcze zdjęcie drzwi przed metamorfozą.
 
 
Zobaczcie sami patrząc na to zdjęcie, że warto czasami troszkę się wysilić by z czegoś nadającego się na śmietnik powstała fajna i oryginalna rzecz.
 
Pozdrawiam.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak szybko zrobić pojemnik na herbatę - kursik

Przedpokój w stylu morskim.

Stół i krzesła do jadalni po metamorfozie