Żyrandol z wiaderka po farbie.

Dzień doberek wszystkim.
Sto lat mnie tu chyba nie było. Tęskno mi za blogiem bardzo i postanowiłam, że będę wrzucać chociaż jeden post w miesiącu bo zaległości mam ogromne.
Żyrandol do pokoju chłopców powstał już dawno temu ale jeszcze go Wam nie pokazywałam. Jest to praca w stylu "coś z niczego", którą wykonałam razem z mężem.
Chcieliśmy wymienić chłopakom żyrandol bo stary do ich pokoju w ogóle nie pasował ale szkoda nam było wydawać kasę na nowy. Wtedy wpadliśmy na pomysł żeby wykorzystać wiaderko po farbie, które pozostało po remoncie.
Wykonanie żyrandola jest bardzo proste.  Mąż przyciął wiadro i przy użyciu otwornic wywiercił otwory o różnej wielkości a ja dokładnie zerwałam folię z wiaderka i je wyszorowałam. Tak przygotowany żyrandol zawiesiliśmy u chłopców. Całkiem fajnie się prezentuje i nic nas nie kosztował.
Doczepiałam jeszcze samolociki, na które kurs możecie znaleźć tutaj.


Buziaki :)
 Od teraz będę tu częściej.

Komentarze

  1. Ale chłopaki już są duzi! A żyrandol pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale extra pomysł!
    zapraszam do mnie http://xxwiczkax.blogspot.com/
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)

Popularne posty z tego bloga

Jak szybko zrobić pojemnik na herbatę - kursik

Przedpokój w stylu morskim.

Stół i krzesła do jadalni po metamorfozie