Wracam wiosennie...

Za oknem cieplutko, więc znalazłam chwilę czasu żeby stworzyć coś wiosennego w miłych dla oka kolorkach. Powstał słoik ozdobiony decoupagowym motywem. Póki co służy mi jako skarbonka na przeróżną drobnicę ale na święta będzie z niego śliczny wazon na żonkile. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu.



Dziękuję Wam kochani, że pomimo tego, że rzadko ostatnio dodaję posty nadal mnie odwiedzacie. Ja też do Was nadal zaglądam chociaż ostatnio anonimowo, bez komentarzy. 

Ściskam Was gorąco. 

Komentarze

  1. Ojej, brawo dla chłopaków :) Niech rosną zdrowo. Trzymam kciuki za operację siostry, oczywiście, że musi byc dobrze!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No super te Twoje chłopaki . Gęby uśmiechnięte to widać , że zdrowe jak rydze!. A słoiczek Ci uroczy wyszedł . spękania pierwsza klasa! Życzę dużo zdrowia dla Ciebie i Twoich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest ten słoiczek - bardzo wiosenny! Chłopcy rzeczywiście szybko rosną - są bardzo rozkoszni. Pozdrawiam cieplutko i życzę dużo zdrowia dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubuś ma tyle obowiązków z braciszkiem Bartusiem że aż za główkę się łapie ( na 4 zdjęciu od dołu ):) Słodkie maluchy .
    Pozdrawiam serdecznie

    a zapomniałam pojemnik bardzo elegancki i ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)

Popularne posty z tego bloga

Jak szybko zrobić pojemnik na herbatę - kursik

Przedpokój w stylu morskim.

Stół i krzesła do jadalni po metamorfozie