Obiecany komplet łazienkowy i zaległe wyróżnienie

Witajcie moi mili. Dzisiaj tak jak obiecałam zaprezentuję zestaw łazienkowy w komplecie. Oprócz pokazanego już wcześniej pudełeczka na patyczki kosmetyczne i szczoteczki do zębów zrobiłam jeszcze duże pudełko, w którym umieściłam lakiery do paznokci oraz szkatułkę ze starej filiżanki.


Szkatułka z filiżanki



Pudełko z pojemnika po herbatce granulowanej



Na koniec zaległa nominacja od Mroczki. Serdecznie dziękuję i odpowiadam na pytania.


 

1) Jaki masz kolor oczu? NIEBIESKIE
2) Wolisz miasto czy wieś? WIEŚ
3) Gdzie byś chciała pojechać na wakacje? W GÓRY
4) Bruneci czy blondyni? ZDECYDOWANIE BRUNECI JAK MÓJ MĘŻUŚ
5) Lubisz owoce i warzywa? UWIELBIAM
6) Czy lubisz gotować? J.W. :)
7) Spódnica czy spodnie? SPODNIE CHOCIAŻ W TYM ROKU PRZEKONAŁAM SIĘ TAKŻE DO SPÓDNIC I SUKIENEK
8) Twoja ulubiona muzyka? LIRYCZNE, NASTROJOWE MELODIE
9) Masz w domu zwierzaka? NIE MAM ALE PLANUJĘ ZAŁOŻYĆ AKWARIUM
Trzymajcie się ciepło :)

Komentarze

  1. Gratuluję wyróżnienia:)
    A komplecik cudnie się prezentuje i jest taki na czasie, bo recyklingowy bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie caly komplet wyglada,ale najbardziej podoba mi sie szkatulka z filizanki. Genialny pomysl i rewelacyjne wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)

Popularne posty z tego bloga

Jak szybko zrobić pojemnik na herbatę - kursik

Przedpokój w stylu morskim.

Stół i krzesła do jadalni po metamorfozie