Pudełko na drobiazgi w stylu wiejskim - KURS

Witam Was w słoneczne wrześniowe popołudnie :) Chciałam Wam serdecznie podziękować za wszystkie cudowne komentarze pod poprzednim postem, które działają na mnie bardzo motywująco.
Pudełko, które dzisiaj pokażę powstało dla mojego męża żeby mógł w jednym miejscu układać swój portfel, dokumenty od samochodu, kluczyki i inne drobiazgi. Pomyślałam, że tym razem postawię na styl rustykalny bo obydwoje jesteśmy miłośnikami dawnej architektury i zawsze na wyjazdach zwiedzamy wszystkie skanseny.
  


Do wykonania pudełka potrzebne będzie:
- pudełko po butach lub inne
- papierowe rurki
- patyczki do szaszłyków
- klej na gorąco
- papier ksero lub inny
- klej biurowy
- taśma klejąca
- farby
- serwetki
- materiał do zrobienia zasłonek

1. Zaczynamy od rozłożenia wieczka pudełka i odcięcia boków (to będzie ściana i dach). Dolną część wieczka pozostawiamy żeby łatwiej było nam przykleić je pudełka. 



 

2. Następnie poniżej zagięcia wieczka rysujemy poziomą kreskę, którą dzielimy na pół i rysujemy kształt dachu tak jak na zdjęciu. Wycianym dwa powstałe trójkąty i łączymy karton za pomocą taśmy klejącej.





Ja swój dach trochę powiększyłam doklejając do niego tekturę.


 3. Trzecim krokiem będzie oklejenie pudełka zmarszczonym papierem.




Jednej z dwóch wewnętrznych dłuższych ścian nie musimy oklejać bo zrobimy to papierowymi rurkami.
Tak samo oklejamy zewnętrzne boczne ściany pudełka, tył ściany z dachem oraz sam dach (wystarczy od spodu).

4. Jeśli chcecie może także zrobić przegródkę. Ja swoją zrobiłam z kawałka tektury dociętej na wymiar pudełka. Następnie okleiłam ją papierem i przykleiłam klejem na gorąco.




5. Teraz sklejamy dwie części pudełka i możemy zacząć oklejanie rurkami.





Bok ściany z dachem wyglądał nieciekawie dlatego zakleiłam go pionowymi rurkami.




6. W międzyczasie dach okleiłam patyczkami do szaszłyków. Wy możecie to zrobić później.



Oklejony domek wygląda tak.



7. Teraz możemy zacząć malować. Ja domek pomalowałam farbą ecru a później pędzlem delikatnie zamoczonym w złotej farbie delikatnie przetarłam powierzchnię.



8. Nastepnie z materiału wycięłam zasłonki, związałam je kordonkiem i przykleiłam do ściany. Z patyczków do szaszłyków przyciemnionych brązową kredką świecową zrobiłam ramy okienne.





Po przyklejeniu okien z serwetek wycięłam różne motywy i przykleiłam do ścian domku. Potem całość polakierowałam i przykleiłam jeszcze trawę z papieru i bluszcz.







Będzie mi bardzo miło jeśli komuś przydadzą się moje wskazówki i pochwali się swoją wersją pudełka. Życzę Wam owocnej pracy.
Kasia.

Komentarze

  1. Kasieńko prześliczny ten domek,jestem pod ogromnym wrażeniem ,taka wiejska sielanka jest na nim zawarta.Zaraz człowiek tęskni za takimi wiejskimi klimatami .A kogut świetnie pasuje do całośći.Brawo,brawo za całoksztłt i wykonanie:)Myślę ,że dziewczynki byłyby zachwycone z takiego domku dla lalek.POzdrawiam cieplutko)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż też się śmiał, że zaraz zacznę kleić mebelki.Dzięki Danutko :)

      Usuń
  2. Kasiu ale to super jest!!Bomba po prostu;)))Kolorki,słoneczniki przed domkiem i kogutek,mój ukochany motyw;)
    Odmienny stan jak widać służy Twojej kreatywności;)
    Pozdrówka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Domek, kursik rewelacyjny, pięknie to wszystko wygląda :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam ;)))
    Dzisiaj zaczęłam robić domek z zaprezentowanego przez Panią kursiku. Jeszcze nie wiem jak wyjdzie ale kiedy skończę to nie omieszkam pokazać mojej propozycji. Bardzo dziękuję za fantastyczny kurs obrazkowy.
    Pozdrawiam
    Hanna

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały kurs krok po kroku :) tak ładnie zrobione że aż miło będzie tam składać kluczyki i dokumenty, rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie, jestem pełna podziwu dla Pani pasji, coś niesamowitego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie, jestem pełna podziwu dla Pani pasji, coś niesamowitego.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)

Popularne posty z tego bloga

Jak szybko zrobić pojemnik na herbatę - kursik

Przedpokój w stylu morskim.

Stół i krzesła do jadalni po metamorfozie