Kurs na pojemnik na szczoteczki do zębów z pudełka po przyprawach

Witam wszystkich :) Prace nad kolejnymi elementami kompletu łazienkowego trwają i dzisiaj chciałam podzielić się z Wami moim pomysłem na kubek na szczoteczki do zębów.

Do jego zrobienia wykorzystałam pojemnik po przyprawie do grilla.
Najpierw zdjęłam plastikową część z pokrętłem (rozdzieliłam ją od razu na dwie części) i dokładnie umyłam ją oraz pudełko (uważajcie żeby zbytnio go nie namoczyć bo to jednak jest papier).




 Następnie długopisem odrysowałam kolejne dwa otwory, gdzie będę wkładać szczoteczki. Jako wzornika użyłam górnej części plastiku, którą zdjęłam. Potem ostrym nożykiem wycięłam otwory.




Kolejnym krokiem było oklejenie pudełka sznurkiem. Na zdjęciu spacjalnie postawiłam buteleczkę z klejem, który bardzo fajnie się sprawdza do tego typu prac (koszt ok. 5 zł w Castoramie).


Po oklejeniu sznurkiem pudełko udekorowałam tak żeby stylistycznie nie odbiegało od poprzedniego, które zrobiłam. W końcu ma to być komplet.
Ze względu na to, że pudełko jest zrobione z grubej tektury do środka włożyłam plastikowe pojemnik żeby gromadząca się w nim woda ze szczoteczek go nie uszkodziła. Taki pojemnik kupuje się w aptekach do badań. Jest idealny bo szczelnie przylega do ścianek.



Radzę Wam także żebyście pudełko po oklejeniu zabezpieczyli lakierem bo jednak będzie miało trochę kontaktu z wodą.




Życzę owocnej pracy :)

Komentarze

  1. Bardzo fajny pomysł, jest tyle rzeczy, które nas otaczaja a które mozna wykorzystac :) bardzo lubie recykling.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo. Ja też lubię jak z czegoś co teoretycznie jest do wyrzucenia da się wyczarować coś użytecznego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne i pomysłowe :) Świetny efekt!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny tutek ;) pozdrowienia i uściski przesyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomyslowe! Piekny komplecik sie szykuje,juz druga czesc z kompleciku, jestem pewna,ze powstanie cos jeszcze :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu świetny pomysł:) Pięknie się prezentuje:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasieńko wszystko co sznurkowe to mi się podoba,a kursik zrobiłaś bardzo czytelnie .Teraz tylko czekać na kolejną rzecz do kompletu .Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pojemnik jest cudny! Gratuluję (i troszkę zazdroszczę) pomysłowości. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super wykorzystane pudełko, nie wpadłabym na to :) bardzo pomysłowe i wykonanie rewelacyjne ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny komplecik gratuluje pomysłu :) i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)

Popularne posty z tego bloga

Jak szybko zrobić pojemnik na herbatę - kursik

Przedpokój w stylu morskim.

Stół i krzesła do jadalni po metamorfozie