Ozdobne pudełko w stylu marine - kurs

Od dawna miałam w planach zrobienie pudełeczka do łazienki bo moje kosmetyki strasznie się w niej rozpanoszyły :) W świąteczny poniedziałek wykorzystałam Kubusiową drzemkę i pudełko wreszczie powstało. Robi się je bardzo prosto i szybko. Zrobiłam krótki kursik jak je wykonać. Jeśli komuś się przyda to będzie mi bardzo miło.


Do wykonania pudełeczka potrzebujemy:
- tekturowe pudełko (ja wykorzystałam pudełko po butach)
- papierowe rurki
- klej na gorąco
- klej w sztyfcie
- białe kartki A4 (najlepiej do ksero)
- nożyczki
- lakierobejca lub farba
- ozdoby do udekorowania pudełka 


1. Pracę rozpoczynamy od zgniecenia papierowych kartek (dzięki temu mają fajną strukturę) i wyklejenia nimi wnętrza pudełka.





  
2. Na krótszych bokach pudełka, równiutko po środku rysujemy pionową kreskę.



3. Następnie do dłuższych krawędzi pudełka przyklejamy rurki w poziomie. Pamiętajmy o tym, żeby przykleić je równo oraz tak żeby rurki, które wystają po bokach były podobnej długości i po zagięciu dosięgały do narysowanej przez nas lini.



4. Po wyklejeniu dłuższych boków przycinamy i zaginamy rurki tak by dotykały do narysowanej przez nas linii.


5. odstęp pomiędzy rurkami maskujemy przyklejając pionowo cztery rurki.


6. Teraz pudełeczko możemy już pomalować. Ja miałam końcówkę lakierobejcy i pomalowałam tylko raz ale najlepiej pomalujcie dwa razy.


7. Po wyschnięciu możemy ozdobić pudełeczko. Ja ozdobiłam pudełko w stylu morkim dlatego, że jego miejscem docelowym jest łazienka. Do ozdobienia wykorzystałam:
- rzeczne kamienie
- muszelki
- sznurek (żeby wykonać imitację liny okrętowej)
- dwie papierowe rurki
8. Ze zwiniętych papierowych rurek wykonałam koła ratunkowe, które następnie pomalowałam na biało-czerwono.


9. Do pudełka przymocowałam koła, sznurek, kamienie i muszelki. Gotowe!!!


Na zdjęciu wygląda jakby były białe prześwity ale w rzeczywistości tego nie ma. To chyba z powodu lampy a aparacie.
A tak pudełko prezentuje się z kosmetykami.


Miłej pracy :)

Komentarze

  1. super pudełko ;) A pomysł z kołem ratunkowym rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysłowe
    muszę spróbować
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe i proste :)
    Super ;) Ale ja nie mam takiego talentu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kursik i bardzo fajne pudeleczko :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł i nawet łatwy w wykonaniu (na zdjęciach wygląda dość skomplikowanie). Synek śliczny i poważnie się prezentuje z pudełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tutorial! Pewnie wykorzystam, bo u mnie tez kosmetyki się rozbiegały. Doczytałam, że jesteś ze Skierniewic - ja też! Fajnie, że w tym naszym malutkim miasteczku są takie kreatywne osoby jak Ty :)

    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. super pudełko wyszło ! bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. superowy Twój kurs, a tak prosty w wykonaniu, że nie chce się wierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra! Szukam pudelka i zabieram się do pracy:):):):) dzięki za kursik

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł superowy, a pudełka po butach Clary Barson są fajne - bo solidne jak mało które i cholernie wytrzymałe, mam to wielokrotnie sprawdzone :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł i bardzo przydatny kurs żeby tylko czasu starczyło. A kosmetyki wreszcie w zwartych szeregach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje bardzo za kurs i inspiracje, zapraszam do mnie:)
    http://madebyme-justinwro.blogspot.com/2013/04/na-niebiesko-i-szufladowe-wyzwanie.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne pudełko. Jestem maniak pudełkowy i chłonę każdą nową inspirację ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kursik, mój Kubus też pewnie zaopiekowałby sie i zaczał tak wszystko wkladac i wyciagać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pomocne kursiki masz! Zapraszam do mnie na Candy:D
    www.koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Eхcеllent blog right heгe! Alѕo youг website quite a bit up vеry fast!
    What host are you using? Can I get your affiliate hyperlinκ to
    yοur host? I wish my wеb sіte loadеd up as quicklу as
    yоurѕ lol

    Feel free to ѕurf to my ωеb ρage .
    .. szukam-dziewczyny.net

    OdpowiedzUsuń
  18. Great blog you've got here.. It's hard to find high quality writing like yours
    these days. I really appreciate individuals like
    you! Take care!!

    My website ... http://Www.Wiki.Chargerbots.info/KandiupDysonbi

    OdpowiedzUsuń
  19. Ηеy theгe, I think your blοg mіght be havіng browѕeг сompatibіlіtу iѕsues.
    When I loоk at уouг wеbѕіtе in Сhrome, it
    looks fine but ωhen opеning in Ӏnteгnеt Explorer,
    it has ѕome ovеrlapping. I juѕt wanted to give you a quick heads uρ!
    Οther then thаt, grеat blog!


    Hеrе is my webpagе; solidny kompostownik

    OdpowiedzUsuń
  20. Evеrуonе loveѕ whаt you guys are up
    too. Such clever work and coverage! Keep up
    thе grеat worκs guуs I've included you guys to my own blogroll.

    Here is my webpage - zlewozmywak ceramiczny

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem zachwycona!szkoda zeja nie umiem tak wyplatac:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)

Popularne posty z tego bloga

Jak szybko zrobić pojemnik na herbatę - kursik

Przedpokój w stylu morskim.

Stół i krzesła do jadalni po metamorfozie