Decoupagowe pisanki z wydmuszek, kurki i pomysł na baranka...

Witajcie Kochani! W dzisiejszym poście trochę chcę pokazać więc będzie sporo zdjęć. Na początek obiecane pisanki ozdobione metodą decoupage. Trochę się wysiliłam i zrobiłam wydmuszki zamiast dekorować styropianowe jajka.




Motywy oczywiście kwiatowe bo tęskno mi do wiosny:)

Teraz kurki, które nazwałam Elżbietki.Zrobiłam je z masy solnej i umieściłam w gniazdku.




Na koniec będą dwa baranki.
Baranek Franio wykonany z masy solnej i kaszy jęczmiennej.



Baranek Edzio zrobiony z masy solnej i papierowego ręcznika. Długo się zastanawiałam z czego zrobić mu futerko i w końcu wpadłam na pomysł żeby zrobić kuleczki z ręcznika i przykleić je do baranka.Według mnie fajnie to wyszło. 



W tym roku uparłam się, że wszystko co będzie się znajdować w naszym koszyczku zrobię sama i udało się. Jeśli dam radę to przed świętami pochwalę się jeszcze koszyczkiem, który zrobiłam z papierowej wikliny. Ale póki co to już moje ostatnie wielkanocne tworki.

Dziękuję, że mnie odwiedzacie i komentujecie bo wiele to dla mnie znaczy.  
Uciekam bo tylko cztery godzinki snu mi zostały ;)

Komentarze

  1. Wszystko jest wspaniałe jednak to kurki zdobyły moje serduszko :)
    miłej nocy

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasieńko fajniutkie są te twoje prace jednak baranki najbardziej mnie wzruszyły, są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutkie ozdoby wielkanocne :) Piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, wielkanocne dekoracja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pisanki, też chciałabym takie zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  6. a mnie bardzo spodobały się Twoje baranki, są piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)

Popularne posty z tego bloga

Jak szybko zrobić pojemnik na herbatę - kursik

Przedpokój w stylu morskim.

Stół i krzesła do jadalni po metamorfozie