Przypominam o Candy i ujawniam kolejnego cukierasa

Jeszcze raz chciałam serdecznie zachęcić wszystkich odwiedzających mój blog do wzięcia udziału w Candy u Muraski(zgłoszenia do 9 lutego).
Ci, którzy są u mnie pierwszy raz szczegóły dotyczące zabawy mogą znaleźć tutaj(klik).

Dzisiaj pokazuję Wam buteleczkę, którą możecie wylosować. Ma ona 250 ml objętości i ozdobiona została śliwkowym motywem. Jest idealna na sok śliwkowy, nalewkę lub inne „mikstury”.


Jeszcze raz Was zachęcam do zapisów. Jeśli liczba uczestników przekroczy 30 osób to wylosuję nagrodę pocieszenia a do głównej nagrody jeszcze coś dorzucę. 

-Pozdrawiam gorąco-

Komentarze

  1. Dziękuje za dopisanie się u mnie;)Zapisuję się do Ciebie,bo ktoś podpowiedział mi fajne wyjście ;)Buteleczka warta grzechu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna buteleczka:) Już wiem jakby ją spożytkować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie po wyróżnienie The Versatile Blogger.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie po wyróżnienie The Versatile Blogger. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostawiam pozdrowienia i spóźnione życzenia dla
    Kuby...ja też styczniowa ;)
    A butelka wyszła Ci super...
    P.S.ile tu wyróżnień...gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wielkie mi co, już na candy mozna sie postarac,a nie ozdobic butelke po wodce.zal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żal to jest mi osób, które piszą nipochlebne komentarze nie ujawniając swojej tożsamości. Nikogo nie zmuszam do udziału w Candy. Robią to osoby, dla których rękodzieło jest pasją a Ty raczej do takich nie należysz.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)

Popularne posty z tego bloga

Jak szybko zrobić pojemnik na herbatę - kursik

Przedpokój w stylu morskim.

Stół i krzesła do jadalni po metamorfozie