Kolejne wyróżnienia :)

Tym razem wyróżnienia otrzymałam od Gosi, Danusi i Małgosi. Dziewczyny cudowne jesteście !!! Dziękuje Wam bardzo za wyróżnienie mojego bloga. Sprawia mi to naprawdę ogromną radość. Cieszę się bardzo, że komuś podoba się to co robię.



Według zasad wyróżniona osoba powinna napisać 7 faktów ze swojego życia. A na koniec wyróżnić 15 innych blogów. Nie miejcie mi tego za złe ale poprzestanę tylko na tym, że napiszę trochę o sobie. Wybór tylu blogów do wyróżnienia jest dla mnie bardzo trudny.Czas tak przecieka mi przez palce, że brakuje mi wolnej chwili żeby się nad tym zastanowić. Wybaczcie mi, że trochę omijam "przepisy" :)

A teraz 7 faktów z mojego życia:
1.  Z moim mężem znamy się 9 lat a od ponad 3 lat jesteśmy małżeństwem.
2. Jestem mamą rocznego Kubusia, który jest moim oczkiem w głowie.
3. Pracuję w jednej z firm ubezpieczeniowych (nię będę pisać jej nazwy żeby nie robić reklamy :) a z wykształcenia jestem magistrem turystyki i rekreacji. No cóż paradoks naszych czasów.
4. Rękodziełem interesuję się od dziecka. Odkąd sięgam pamięcią zawsze coś "dłubałam".
5. Uwielbiam gotować i niestety też jeść. Z tego powodu muszę się bardzo pilnować żeby nie przytyć.
6. Na wakacje uwielbiam jeździć na Mazury. Razem z mężem lubimy wodę i wszystko to co się z nią wiąże.
7. Mam dwie młodsze siostry Beatę (rok młodsza) i Karolinę (jedenaście lat młodza).

I to by było na tyle :) Jestem zaskoczona, że tak szybko mi poszło  bo przy poprzednim poście na temat wyróżnień męczyłam się chyba ze dwie godziny.

Buziaczki :)

Komentarze

  1. Te wyróżnienia pozwalają nas lepiej poznać, ale prawdę mówiąc mam z nimi zawsze wielki problem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Jest to bardzo miłe ale czasami trochę kłopotliwe. A tak przy okazji zapraszam na moje Candy.

      Usuń
  2. Gratuluję wyróżnienia:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)

Popularne posty z tego bloga

Jak szybko zrobić pojemnik na herbatę - kursik

Przedpokój w stylu morskim.

Stół i krzesła do jadalni po metamorfozie