Świąteczne wianki

Jakiś czas temu poczyniłam kilka świątecznych wianuszków. Do ich zrobienia wykorzystałam gałązki brzozy oraz wierzby. Bardzo ważne było to żeby gałązki nie wyschły, ponieważ od razu zaczynały się łamać. Dlatego miały w mojej wannie małą kąpiel. Z gałązek brzozy zrobiłam wianek srebrny.







A te wianuszki powstały z gałązek wierzby.












Do wianków nie użyłam wszystkich gałązek dlatego z tego co zostało zrobiłam jeszcze stroik. W końcowej wersji miał zielone dodatki. Jednak powędrował już do swojego właściciela a ja nie zrobiłam mu zdjęcia. Prezentuje Wam więc poprzednie fotki. 









Dziękuje wszystkim za bardzo miłe komentarze.

Buziaki ;)

Komentarze

  1. Wow!!! Piekne!! Pomysl swietny i wykonanie rewelacyjne!! Piekne wianuszki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. super Kasiu ;) a i męża muszę pochwalić za rameczki z poprzedniego posta ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)

Popularne posty z tego bloga

Jak szybko zrobić pojemnik na herbatę - kursik

Przedpokój w stylu morskim.

Stół i krzesła do jadalni po metamorfozie