Papierowe ramki - nie tylko na zdjęcia ;)

Chciałam się Wam pochwalić papierowymi ramkami, które dostałam od męża. Kiedy zaczęłam wyplatać papierową wiklinę Piotrek (mój mąż) trochę bardziej zainteresował się rękodziełem. Oto efekty jego pracy.

Ramka nr 1


Ramka nr 2



Zdjęcie w komplecie




Warto jest zaznaczyć, ze ramki zostały wykonane tylko i wyłącznie z gazet. Bez użycia kleju czy taśmy klejącej. Teraz pokazuję Wam zbliżenie na ramkę żebyście chociaż w niewielkim stopniu zobaczyli jak została zrobiona.




Mam już na nie dwa pomysły. Zrobię z nich typowe stojące ramki na zdjęcia albo obrazki na ścianę. Niestety ostatnio brakuje mi czasu żeby się za nie zabrać. Może po świętach uda mi się znaleźć wolną chwilę i nad nimi popracuję. Pokaże Wam napewno co z nich powstało. 

 P.S. Nie wiem czy wy też macie tak dobrze jak ja ale mi mój mężulek zwija rurki z gazet. Jestem mu za to bardzo wdzięczną.

Buziaki

Komentarze

  1. Tobie gratuluję męża a mężowi talentu;)Ja tak dobrze nie mam:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też muszę sama zwijać,ale daję radę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ramka. czy mogłabym się dowiedzieć jak taką zrobić? :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)

Popularne posty z tego bloga

Jak szybko zrobić pojemnik na herbatę - kursik

Przedpokój w stylu morskim.

Stół i krzesła do jadalni po metamorfozie