Moja szyszkowa choinka

Nareszcie udało mi się zrobić choinkę do mojego domku. Ogólnie jestem zwolenniczką "żywego drzewka" ale w tym roku postanowiłam z niego zrezygnować. Mój synek dopiero od tygodnia chodzi(miał 11 miesięcy i 5 dni :)i jego ulubionym placem zabaw nadal jest podłoga. Żeby uniknąć wyjmowania zielonych igieł z jego pysiola postanowiłam, że w tym roku będziemy mieć trochę inną wersję choinki. Jest to największa choinka jaką do tej pory zrobiłam bo ma ok. 80 cm wysokości a średnicy ok. 45 cm. Zrobiona jest głównie z naturalnych składników, takich jak: szyszki sosny, szyszki modrzewia, szyszki olchy, orzechy włoskie, kamyki, itp... Tak się prezentuje moje drzewko.





-POzdrowionKA-

Komentarze

  1. Kubuś jest słodki i ma zniewalający uśmiech:)
    Powiem Ci,że jestem pod wielkim wrażeniem choinki;)Jest elegancka,naturalna,super;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)

Popularne posty z tego bloga

Jak szybko zrobić pojemnik na herbatę - kursik

Przedpokój w stylu morskim.

Stół i krzesła do jadalni po metamorfozie