Bombek czar

Robiąc świąteczne ozdoby nie można zapomnieć o głównych bohaterach świątecznego drzewka, czyli bombkach. Sposobów na ich ozdobienie jest całe mnóstwo. Tym razem pokażę Wam bombki ozdobione metodą decoupage. Wykorzystałam tutaj różne motywy serwetkowe. Nie tylko takie, które stricte związane są ze świętami Bożego Narodzenia.

Motywy kwiatowe






Motyw afrykański


Bombka jest udekorowana trochę niestandardowym motywem ale wydaję mi się, że wygląda ciekawie. Minusem są widoczne "szwy" styropianowej bombki, które muszę jeszcze jakoś ukryć.

Motywy bożonarodzeniowe





Przymierzam się teraz do zrobienia bombki karczoch.Już w zeszłym roku kupiłam tasiemki ale jakoś zabrakło mi czasu żeby ją zrobić. Co z tego wyszło pokażę Wam w najbliższym czasie.

:)


Komentarze

  1. Piękne bombki:)
    Kiedyś próbowałam ozdobić w ten sposób pisankę styropianową i wyszła mi... porażka...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo. Ja na wielkanoc robiłam decoupagowe wydmuszki i dużo łatwiej się je ozdabia niż styropianowe jajka. Także polecam ten sposób.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)

Popularne posty z tego bloga

Jak szybko zrobić pojemnik na herbatę - kursik

Przedpokój w stylu morskim.

Stół i krzesła do jadalni po metamorfozie